To zmieniajmy! Jak skuteczne wykorzystywać zmiany do rozwoju.
To zmieniajmy! Jak skuteczne wykorzystywać zmiany do rozwoju.
11:35–11:50
To już kolejny rok, w którym mówimy o zmianie. Tym razem jednak świat rzeczywiście stanął na głowie, a procesy, które jeszcze do niedawna wydawały się dopiero formować, nagle przyspieszyły i nie wydają się tracić nic ze swojego początkowego impetu. Jak więc będzie wyglądać przyszłość finansów? Dobre pytanie, na które trudno teraz znaleźć pewne odpowiedzi.
Co nie znaczy, że nie należy próbować. Tym razem nie opowiemy o samej zmianie, nie będziemy starali się jej udomowić i sprawić by stała się dla wszystkich z nas bardziej znośna. Pokażemy jak się z nią pracuje i jak można ją przekształcić w rozwiązania, pomysły, dzięki którym zaczniemy wpływać na jej kierunek. A przy okazji rozstrzygniemy na jakie elementy rewolucji ludzie są już gotowi i jak można je przekształcić w produkty, które będą na siebie zarabiać.
Prelegenci
![]() Beata RąbińskaStrategic Account Manager Kantar Polska Z badaniami marketingowymi związana od ponad 15 lat w kluczowych agencjach badawczych (OBOP, TNS Poland, Ipsos, Kantar). Specjalizuje się w obszarze innowacji, UX i CX, komunikacji i wizerunku marek, testowania konceptów. Wspiera strategiczne procesy klientów współtworząc całościowe rozwiązania w duchu Service Design. Doświadczony badacz jakościowy i facylitator warsztatów, certyfikowany moderator Design Thinking. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej i Mediów przy PAN, oraz Podyplomowych Studiów z Historii Sztuki w Collegium Civitas. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. |
![]() Piotr CiąćkaClient Business & Partnerships Director Kantar Polska Absolwent Wydziału Zarządzania na UW. Kierownik zespołu badawczego w TNS, Ipsos, Millward Brown, a obecnie dyrektor departamentu badawczego w Kantar Polska. Piotr odkrył swoją pasję do badań jakościowych ponad 12 lat temu. W toku swojej kariery zawodowej, prowadząc badania nad produktami i usługami z różnych kategorii, chętnie przyjmuje rolę konsultanta oraz doradcy. Posiadł również specjalistyczne kompetencje w obszarze zrozumienia satysfakcji, lojalności klienta, UX, service design, experience deisgn, design thinking. Jako wysokiej próby moderator, analityk, doradca marketingowy i facylitator warsztatów, Piotr uważa, że team building to najlepsza droga do osiągnięcia efektów. |



