A może jeszcze nie?

A może jeszcze nie?

Jak Polacy zarządzają teraz wolnymi środkami.

10:15–10:30

Ostatnie lata to czas zawirowań na rynku bankowych produktów oszczędnościowych. Niskie oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych, skokowy wzrost inflacji, coraz większa popularność alternatyw – kryptowalut – wszystko to sprawia,  ze ludzie mogą inaczej patrzeć na sposoby zagospodarowywana wolnych środków. Zobaczymy w jaki sposób ludzie odkładają obecnie wolne środki i jaką rolę odgrywają banki ze swoimi produktami. A także w jakim stopniu banki są depozytariuszami wiedzy na temat możliwości zagospodarowywania pieniędzy.

Zobacz nagranie

 

Prelegenci

    Marek Zarzycki

    Senior Consultant

    Kantar Polska

    Od 1994 związany z firmą badawczą SMG/KRC Poland (obecnie Kantar Polska). Od lat prowadzi badania jakościowe i ilościowe dla klientów w sektorze finansowym (np. Klienci Banków w Polsce). Specjalizuje się w badaniach komunikacji oraz kondycji marek.

    Marta Skalmowska

    Business Unit Lead, Brand Domain

    Kantar Polska

    Ekspert w zakresie badań wizerunkowych. Na co dzień współpracuje i wspiera Klientów w tworzeniu marek, którym nie można się oprzeć. W codziennej pracy łączy kompetencje badacza jakościowego i ilościowego tak, aby jak najlepiej zrozumieć konsumentów i użytkowników. Zdobywczyni tytułu Odkrywczyni w konkursie Kantar Wow! 2021 za ciągłe poszukiwanie różnych perspektyw, poszerzanie horyzontów i przesuwanie granic. W badaniach marketingowych od ponad 8 lat, w Kantarze od 2016 roku.