Co słychać w ubezpieczeniach?

Co słychać w ubezpieczeniach?

Czyli w kategorii, która pomaga w naprawdę trudnych momentach.

11:20–11:35

Co roku rodzą się nowe trendy i mikro-trendy, dochodzi też do zjawisk nadzwyczajnych, np. epidemia koronawirusa czy klęski żywiołowe. Obserwujemy kontynuację najsilniejszych trendów, takich jak np. zrządzanie dobrostanem czy inwazję technologii. One również jednak za każdym razem przebiegają w innym kontekście i zyskują nową perspektywę.

Trendy z definicji odnoszą się do nowych nurtów i zjawisk, ale niekoniecznie do nowych potrzeb ludzkich. Wciąż bowiem napędzają nas te same kalkulacje i emocje: potrzeba bezpieczeństwa, sytości, miłości, statusu.

Zobacz nagranie

 

Prelegenci

    Przemysław Kuraczyk

    Head of CX, Client Service Director

    Kantar Polska

    Manager Customer Experience, od 14 lat zaangażowany w projekty związane z poprawą doświadczeń klientów w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji. W swojej pracy koncentruje się na rozwoju procesów biznesowych wspierających budowanie relacji z konsumentami. Współtworzył strategię CX i projekty transformacji Customer Centricity. Fan nowych technologii i wdrażania rozwiązań digitalowych w codziennych doświadczeniach klientów. Swoje doświadczenia zdobywał w największych firmach telekomunikacyjnych w Polsce (Orange, Play, UPC) oraz w branży ubezpieczeń inwestycyjnych (Vienna Life).