W poszukiwaniu nowej normalności.

W poszukiwaniu nowej normalności.

Komunikacja w świecie nawracających kryzysów.

11:05–11:20

Rok 2020 wprowadził nową rzeczywistość, w której z jednego kryzysu przechodzimy w drugi i według prognoz ekonomicznych – powinniśmy przygotować się na kolejne. Na naszych oczach wykuwa się więc „nowa normalność”, w której strategia przeczekania i działania reaktywne nie są już adekwatne – zarówno dla konsumentów, jak i marek. Jak więc marki powinny komunikować się z konsumentami, zwłaszcza w kategorii finansowej, gdzie bezpieczeństwo i zaufanie leżą u podstaw relacji?

Zobacz nagranie

 

Prelegenci

    Katarzyna Lewińska

    Creative Domain Lead

    Kantar Polska

    Absolwentka Psychologii na UW, od 15 lat związana z Kantarem, gdzie kieruje zespołem specjalizującym się w badaniu, analizie i optymalizacji komunikacji. Wspiera marki w budowaniu angażującego, adekwatnego i skutecznego kontaktu z konsumentami.

    Michał Zajdel

    Head of Media&Digital CEE

    Kantar Polska

    Z Kantarem związany od 10 lat Zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi  i standardów pomiarów efektywności mediów. Doradza markom w zakresie mediów i komunikacji.