W poszukiwaniu nowej normalności.
W poszukiwaniu nowej normalności.
Komunikacja w świecie nawracających kryzysów.
11:05–11:20
Rok 2020 wprowadził nową rzeczywistość, w której z jednego kryzysu przechodzimy w drugi i według prognoz ekonomicznych – powinniśmy przygotować się na kolejne. Na naszych oczach wykuwa się więc „nowa normalność”, w której strategia przeczekania i działania reaktywne nie są już adekwatne – zarówno dla konsumentów, jak i marek. Jak więc marki powinny komunikować się z konsumentami, zwłaszcza w kategorii finansowej, gdzie bezpieczeństwo i zaufanie leżą u podstaw relacji?
Prelegenci
![]() Katarzyna LewińskaCreative Domain Lead Kantar Polska Absolwentka Psychologii na UW, od 15 lat związana z Kantarem, gdzie kieruje zespołem specjalizującym się w badaniu, analizie i optymalizacji komunikacji. Wspiera marki w budowaniu angażującego, adekwatnego i skutecznego kontaktu z konsumentami. |
![]() Michał ZajdelHead of Media&Digital CEE Kantar Polska Z Kantarem związany od 10 lat Zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów pomiarów efektywności mediów. Doradza markom w zakresie mediów i komunikacji. |



